شربت با عسل
انواع شربت و دمنوش با عسل
آبان ۶, ۱۳۹۹

دستور و خواص دمنوش طلایی برای پیشگیری از کرونا

دمنوش نیوشا

خواص طلایی انواع دمنوش، برای جلوگیری از کرونا

هوا در بسیاری از مناطق سرد شده و مثل همیشه خیلی ها دچار سرما خوردگی می شوند. با هر بار سرما خوردن سیستم ایمنی بدن پایین آمده و ما ضعیف تر خواهیم شد، که این مسئله باعث میشود در مقابل ویروسی مثل کرونا بدن ما مقاومت کمتری از خود نشان دهد. حال برای مراقبت بیشتر و داشتن سیستم ایمنی بالاتر میتوان دستور و خواص دمنوش طلایی برای پیشگیری از کرونا استفاده کرد.

استفاده مداوم از این نوشیدنی های گرم در فصل سرما باعث میشود تا بدن سالم تری داشته باشید. البته درمان قطعی برای ویروس کرونا نمی باشد و فقط به تقویت قوای بدنی کمک میکند.( همچنین برای مشاهده آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا به سایت worldometers مراجعه کنید )

معرفی بهترین تولید کننده :

شرکت نیوشا در زمینه تولید و فروش انواع چای و دمنوش به مدت ۴ سال حضور مستمر در این حرفه فعالیت میکند. انواع محصولات این شرکت شامل پکیج لاغری دمنوش یوشا ، پک بهبود عملکرد ریه، پک درمان سرماخوردگی و… میباشد.

دمنوش گیاهی چوب دارچین و زنجبیل

طبع دارچین گرم و خشک است و همین امر باعث شده تا از آن استفاده های زیادی بشود. بهتر است بدانید دارچین باعث باز شدن رگ ها و بهتر شدن گردش خون، تقویت سیستم ایمنی، جلوگیری از آلزایمر، کاهش تب می شود.

 

مواد لازم برای تهیه دمنوش دارچین و زنجبیل

  • آب ۱/۵ پیمانه
  • آبلیمو، عیل یا نبات به مقدار لازم
  • زنجبیل اندکی
  • چوب دارچین یک عدد

طرز تهیه: دارچین و زنجبیل را در آب سرد حل کنید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا جوش بیاید بعد از گذشت ۲ دقیقه روی آن درپوش گذاشته و به مدت ۱۰ دقیقه روی بخار آب قرار داده تا دم بکشد و در انتها به آن عسل و آبلیمو اضافه کنید.


دمنوش آویشن، شیرین بیان و عناب

آویشن گیاهی گرم مزاج است که امروزه یکی از ادویه های محبوب در آشپزی میباشد.این گیاه که برای درمان برونشیت، تسکین گلو درد، مجاری تنفسی بسیار مفید است. شیرن بیان سالیان سال است که در طب چینی مورد استفاده قرار میگیرد و برای درمان عفونت ریه، ضدسرفه، خستگی مزمن و افسردگی استفاده میشود. جالب است بدانید که این گیاه از شکر شیرینتر است. عناب به قدری خاصیت دارد که به آن لقب مروارید سرخ داده اند. طبع عناب معتدل و مرطوب است. البته این نوشیدنی منبع قنی از ویتامین سی و دارای خاصیت ضد ویروسی میباشد.

مواد لازم برای تهیه دمنوش آویشن، شیرین بیان و عناب

  1. یک لیوان آب
  2. ۵ عدد عناب
  3. یک قاشق پر آویشن
  4. یک قاشق چایخوری شیرین بیان

طرز تهیه: ابتدا در ظرف مناسب آب ریخته سپس عناب ها را از وسط برش داده و به همراه آویشن و شیرین بیان به آن اضافه کنید. با قرار دادن این ظرف روی بخار کتری به مدت ۱۵ دقیقه اجازه دهید تا دم بکشد. سپس از صافی رد کرده و میل کنید. نوش جان

برای دیدن انواع شربت و دمنوش ها به سایر مقالات ما مراجعه نمایید.

لینک کوتاه
5/5 ( 2 رای )

2 دیدگاه ها

  1. محمد گفت:

    سلام
    ممنون از مطالب خوبی که در مورد دمنوش پیشگیری از کرونا نوشتید.

  2. علی پسندیده گفت:

    برای درمان کرونا دمنوش خاصی هست که معرفی کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *